piątek, 15 lutego 2013

#7 Nabór.


Cześć.
Na początku chcę was przeprosić, że dodaję notatkę, a nie filmik, ale jestem chora i mój głos mi na to nie pozwala.
Ogłaszam nabór na redaktorów psiej, blogowej gazetki. Gazetka będzie ukazywała się w formie graficznej co dwa tygodnie, zawsze w niedzielę. Znajdą się w niej działy takie jak:
a) O rasie – dzień po wydaniu każdego numeru będę wysyłała do całej załogi spis ras psów, jakie interesują mnie na kolejny numer. Jeśli któryś z redaktorów znajdzie tam rasę, z którą ma, bądź miał, do czynienia opisze ją nie tylko na postawie informacji znalezionych w Internecie, ale również własnych przeżyć.
b) Behawioralnie – jak nauczyć zachowania pożądanego, a jak wyeliminować zachowanie niepożądane? Dowiecie się tego w tym dziale. Poszukiwana jedna osoba, która co numer opisze inne zachowanie.
c) Żywienie – co numer będzie tutaj opisane co innego. Karma, smakołyk, danie dla naszego pupila. Potrzebna jedna osoba.
d) Akcesoria – tutaj potrzebni są dwaj redaktorzy, jednak ze względu na to, że jednym z nich będę ja, poszukujemy jednej osoby. Każdy z nich w jednym numerze opisze jeden dodatek przydatny, lub nie, dodatek dla naszego psiaka.
e) Kącik porad – masz problemy ze swoim psem? Napisz do nas na e-mail gazetkadoglife@gmail.com, postaramy się pomóc. Poszukiwana jedna osoba.
f) Nowinki z psiego świata – wystawy, konkursy itp. Informowanie o datach, wynikach, czasem również relacje. Potrzebujemy tutaj jednej osoby.
g) Z życia wzięte – wywiady z właścicielami psów, dobrze jeśli są to osoby prowadzące psiego bloga, czy kanał na YT. Również jedna osoba.
h) Rozrywka- m.in. sondy, głosowania, konkursy (z nagrodami lub bez). Tym działem zajmę się ja.

Jak się zgłosić? Napisz podanie na e-mail gazetkadoglife@gmail.com, zawrzyj w nim:
a) Imię oraz pseudonim, którym będziesz się podpisywał
b) Wiek
c) Dział, w którym chcesz pisać
Na zgłoszenia czekam do 21.02.2013r.
22.02.2013r. Napiszę do osób, które będą przyjęte. Pierwszy numer ukaże się 3 marca 2013r.

Bardzo proszę o zainteresowanie :)

1 komentarz: