wtorek, 18 grudnia 2012

#5 Wpis organizacyjny

Cześć :) W tej notce mam do was parę pytań oraz próśb.
1) Wolicie, żebym nagrywała filmiki, czy dodawała zwykłe posty? Jeśli filmiki to z twarzą, czy bez?
2) Na konkurs nikt nic nie przysłał. Kolejny odbędzie się w 1/2 tygodniu stycznia. Spróbuję do tego czasu odpowiednio rozreklamować bloga. O czym chcecie konkurs? Filmiki, czy coś innego? Może zdjęcia? Jaki temat i nagrody?
3) O czym dodawać posty/nagrywać filmiki? Myślałam ostatnio nad takimi seriami jak, np:
a) z innej beczki, czyli tematy nie związane z psami,
b) tresura krok po kroku,
c) żywienie i pielęgnacja.
Bardzo proszę o odpowiedzi, żebym wiedziała co mam robić :) A na koniec zdjęcie Maksidełka z lata :)

3 komentarze:

  1. Filmiki! O czymkolwiek, najlepiej twarzą, już od dawna na nią czekam ;D Może z każdego tematu po trochę?
    Co do konkursu to może lepsze będą zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  2. No to odpowiadam =)
    1. Posty będą ciekawsze ze zdjęciami i filmikami(raczej z twarzą będzie profesjonalniej).
    2.Ja proponuje jakieś zdjęcia świąteczne psiaków.A co do nagrody to mogą być przysmaki, zabawki dla psiaków, różne akcesoria itp.
    P.S. napisz do mnie na mejla nati2092op.pl jak zacznie się konkurs to na pewno z Benym wezmę udział i zachęcę innych.
    3.A co tematów to masz bardzo fajne pomysły =)

    Mam nadzieję że pomogłam =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń